• Help support Chopped Baggers :

Redrum

Mr.Goodtime

Site Supporter
This build started as a accident in florida...My buddy ran into the back of me and we both had to be trailered home...Ive been going back and forth since being on here trying not to go crazy!...Every day i get a new idea...I have not however been led down the path yall have so desperately tried to get me to follow...lol...Im sticking with a 21 for now!!! and mild mods....Who knows what next year will bring though!!!
 

Attachments

  • DSC_0535[1].jpg
    DSC_0535[1].jpg
    91.3 KB · Views: 432
  • DSC_0536[1].jpg
    DSC_0536[1].jpg
    76.4 KB · Views: 440
  • DSC_0538[1].jpg
    DSC_0538[1].jpg
    60.5 KB · Views: 441
  • DSC_0540[1].jpg
    DSC_0540[1].jpg
    74 KB · Views: 438
  • DSC_0541[1].jpg
    DSC_0541[1].jpg
    75 KB · Views: 437

Mr.Goodtime

Site Supporter
Thanks....It was a 4 week struggle trying to decide on it....It was my first choice and i think it turned out nice...This is only the base coat. I am putting it all togather for my graphics guy to come tape up...Should turn out cool..that is all im gonna say for now!
 

Mr.Goodtime

Site Supporter
Inner fairing pic....Im getting my gauges back from Marty tomorrow and gonna get started on the dash
 

Attachments

  • DSC_0542[1].jpg
    DSC_0542[1].jpg
    66.2 KB · Views: 430

SUAVE

Well-Known Member
Damn that color is deep!!! badass color man! real rich almost gives me a sweet tooth!! lol
 
C

california baggers

Guest
Really like that color nice choice that you picked thier.
 

Chopper 918

Well-Known Member
I just got my Bad Dad rear fender and bags back from the painter...seems to be high quality stuff. I'll post pics when I get the bike back this weekend.
 

CHAINSAW

Site Supporter Until The World Stops Spinning!
I've already told you on the other forum, but that paint looks so good I gotta tell you again,.. NICE!
 

thecort

Well-Known Member
Man, I love that color. If I didn't like black so much, that would be my next choice. Your bike looks real good.


Tap it!
 

Mr.Goodtime

Site Supporter
Yea i was going back black but then i saw this color on a truck and fell in love with it...So i guess the ol sayin once you've had black you will never go back is a myth?...lol
 
Top